Warunki uczestnictwa

  1. Zamówienie wycieczki poprzez stronę alanyaonline.pl w biurze podróży ASI TURIZM wiąże się z obowiązkiem zapłaty, chyba że wycieczka zostanie anulowana zgodnie z naszymi zasadami anulacji.
  2. Po przyjeździe do Turcji prosimy o kontakt sms / mailowo / telefonicznie i podanie numeru zamówienia. Dzięki temu wiemy, że dotarliście już do Turcji zgodnie z planem.
  3. Godziny zbiórek podane na bilecie lub w rezerwacji mogą ulec zmianie. Jeśli się zmienią, skontaktujemy się z Wami dzień przed wycieczką.
  4. W dniu wyjazdu na wycieczkę prosimy czekać o wyznaczonej godzinie pod hotelem lub w recepcji (ewentualnie innym uzgodnionym z nami miejscu).
  5. Wyjazd na wycieczkę tylko z ważnym biletem (wydrukowanym lub do pokazania telefonie)!
  6. Tolerancja dla spóźnień autobusu w granicach do 20 minut. Po tym czasie prosimy o PILNY kontakt sms lub telefoniczny!
  7. Podczas wycieczki prosimy o dostosowanie się do uwag i zaleceń pilota / instruktora.
  8. W wycieczkach sportowych (nurkowanie, rafting) jest zawarte dodatkowe ubezpieczenie. Prosimy jednak pamiętać o tym, że żadne ubezpieczenie nie obejmuje wypadków powstałych pod wpływem alkoholu!
  9. Jeśli uczestnik cierpi na choroby przewlekłe powinien mieć wykupione dodatkowe ubezpieczenie, w innym razie uczestniczy w wyjeździe na własną odpowiedzialność.
  10. Dzieci do 6 roku życia jadące bezpłatnie na wycieczkę nie mają zagwarantowanego miejsca w autobusie i w razie braku wolnych miejsc siedzą na kolanach rodziców. Na dłuższe wycieczki (Kapadocja, Pamukkale itp.) sugerujemy wykupić dla dziecka gwarantowane miejsce (można je dokupić przy rezerwacji).
  11. Wycieczka do Kapadocji: uczestnicy którzy jadą w pojedynkę zobowiązani są do pokrycia dodatkowej opłaty 10€ w ramach pokoju 1-osobowego.
  12. Dokładamy starań, by Wasz udział w wycieczkach które oferujemy niósł ze sobą tylko pozytywne wrażenia. Dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, i zależy nam na opiniach naszych Gości. Wszystkie uwagi i reklamacje prosimy kierować niezwłocznie do pilota w trakcie wycieczki lub do biura Alanya Online po jej ukończeniu, aby dać naszemu biuru możliwość zareagowania na Państwa zarzuty podczas Waszego pobytu w Turcji!
  13. REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I OPŁACONEJ WYCIECZKI 
    Na więcej niż 24 h przed ustaloną datą jest możliwość zmiany terminu, wycieczki, ilości osób, oraz rezygnacja z całkowitym zwrotem wpłaconych pieniędzy. Poniżej 24 h przed wycieczką i bezpośrednio przed nią nie ma możliwości zwrotu wpłaconej sumy! Wyjątkiem jest jedynie nagłe zachorowanie potwierdzone dokumentem lekarskim. Nie zwracamy kosztów wycieczki, na którą nie zgłosicie się, bez uprzedniego poinformowania biura! *Jeden wyjątek: Nie zwracamy zaliczki wpłaconej na wyjazd do Stambułu (ponieważ po otrzymaniu jej kupujemy dla Was bilety, a one nie podlegają anulacji). 
  14. REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I NIEOPŁACONEJ WYCIECZKI 
    Na więcej niż 24 h przed ustaloną datą można zmienić termin, wycieczkę, ilość osób, lub anulować wycieczkę. Poniżej 24 h przed wycieczką lub w dniu wyjazdu należy dokonać ustalonej opłaty.
    Niezależnie od przyczyny rezygnacji prosimy pamiętać, że zajęte przez Was miejsce może być wykorzystane przez innego chętnego turystę! Prosimy uszanować także naszą pracę i informować nas o rezygnacji możliwie najwcześniej!
  15. ANULACJA WYJAZDU PRZEZ BIURO
    Zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszystkich potwierdzonych rezerwacji w każdych okolicznościach, ze względu na brak minimalnej liczby uczestników, a także w przypadkach tzw. siły wyższej (zamieszki, strajki, katastrofy naturalne i inne wydarzenia niezależne od nas). Jeśli będziemy zmuszeni anulować lub zmienić wycieczkę, lub jeśli nie będziemy w stanie zagwarantować realizacji zarezerwowanej wycieczki, zwrócimy wpłacone pieniądze lub zaoferujemy alternatywną datę lub inny wyjazd.
  16. ZMIANA PROGRAMU LUB PUNKTU WYCIECZKI
    Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Możemy także zmienić kolejność zwiedzanych punktów. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią. W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.
  17. Alanya Online nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek zakupy (przemioty, gadżety, płyty CD lub ze zdjęciami) nabyte podczas wycieczek z naszymi kontrahentami. Reklamacje należy kierować bezpośrednio do osób oferujących takie usługi.
  18. Przedstawiciel Alanya Online może fotografować i nagrywać Klientów podczas korzystania z naszych usług. Zastrzegamy sobie prawo do użycia tych materiałów do reklamowania i promocji naszych Usług bez uzyskiwania dodatkowej pisemnej zgody. Zastrzegamy sobie także prawo do cytowania komentarzy i wypowiedzi Klientów, także zawartych w ankietach czy mailach wysyłanych do nas, w celach promocyjnych i reklamowych naszych usług.
  19. REKLAMACJE
    Wszelkie zastrzeżenia lub reklamacje należy zgłaszać najlepiej już w trakcie trwania wycieczki, albo bezpośrednio po jej zakończeniu po to, abyśmy mogli najszybciej na nie zareagować. Im później skontaktują się Państwo z nami, tym trudniej będzie nam pomóc. Prosimy pamiętać, że w organizacji wycieczek zaangażowanych jest wiele osób, firm kontrahentów, kierowców, itp. Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne, pomagają nam one zmieniać się na lepsze. Z góry dziękujemy za współpracę!
Napisz do nas